2016. március 15., kedd

Gyorsjelentés

Azért nem jelentkeztem még autizmus-kivizsgálás ügyében, mert - bár több alkalmon is túlvagyunk már - még nincs eredmény. Ma volt elvileg az utolsó alkalom Balázzsal, kitöltöttünk megint egy rahedli kérdoívet és most a doki elment 5 hét szabira, tehát reálisan májusnál korábban nem nagyon fogunk semmit megtudni.
A legutóbbi poszt óta megjártuk Magyarországot (Gábor kétszer is), én megint elvégeztem egy tanfolyamot, Gábor, szegény, közben kipakolt a házból, mert most kiadtuk egy kicsit hosszabb távra. Pont ezen a nyáron akartuk kipofozni, de amint a bérlok kiköltöztek, jelentkezett valaki más.
A síszünet is lement, különösebb esemény nélkül, már két hete újra suli van. Balázs egyébként most pont beteg, sima megfázás, köhög, meg be van dugulva az orra, magyarul haldoklik.
Jövo héten jön a család látogatóba, nagyon jó kis vizes és magaslati programokat terveztem be magunknak, remélem, a természet is kegyes lesz hozzánk és szép napsütés lesz. Képek biztos lesznek, és ugyan nem ígérem, hogy az elso dolgom lesz ezek publikálása, de megpróbálom majd csipkedni magam, hogy ne maradjak megint szégyenben.

1 megjegyzés:

Ági írta...

Szia
Én bevallom, sűrűn kattintok "felétek"
Jó pihenést Nektek!!