2015. március 20., péntek

Szülinap

Nagyon durván tombol a tavasz és bár holnapra havazást ígérnek, ma 15 fokos ragyogásban néztük végig a napfogyatkozást.
Balázs ma 13 éves és - talán idén először - nem nosztalgiáztam, nem gondoltam vissza arra, hogy tizenhárom éve ilyenkor hány perces fájásaim voltak :-) Valami megváltozott, nem tudnám pontosan megmondani, hogy mi, mert Balázs még mindig az 'énkicsibabucikám', de mostanra teljesen független lett ízlésben, elvekben, gondolkodásban. Már nem azon van a hangsúly, hogy megszültem, hanem hogy elkísértük idáig. Jó érzés, sokkal önzetlenebb nézőpont és sokkal igazabb.
13 éves és mindent tud, amit egy 13 évesnek tudnia kell, vannak barátai, van hobbija, van véleménye és annyira okos egy gyerek!
Felelősségteljes, segítőkész, szeret minket, szereti az állatait, szereti az életét. Mi pedig őt, mindennél jobban.

6 megjegyzés:

Anita írta...

Ez szép írás volt :-) Isten éltesse a nagyfiút!

napraforgovirag írta...

Nagyon tetszett ez a poszt :)
Meg egyébként nagyon tetszik az egész blog, tetszik a stílusa, a témák... Régóta olvaslak, de kommentelni nem szoktam, viszont gondoltam itt az ideje, hogy megosszam ezt veled. :)

Ági írta...

Szia, Boldog szülinapot Balázsnak!!

Nagyon aranyosat írtál!

:-)

kadarm írta...

Óóóó, de nagyon okos csaj vagy te, Pannikám.:) Magadtól rájöttél, hogy lesz jó, vagy legalábbis elviselhető ez a következő 6-7 év. Ezért külön büszke lehetsz magadra, a legtöbb ember soha nem jut el idáig.

Panni írta...

Köszönjük mindenkinek, a szülinap szuper volt, majd írok róla :-)

Babeck írta...

utólag is boldogságos szülinapot kívánok!