2014. október 21., kedd

Restancia

Na, hát most azért nem írtam, mert az égvilágon semmi idevaló dolog nem történt. Mégis leírom röviden(?) a lényeget. Túl vagyunk két hét őszi szüneten, az első hetet Gáborral kettesben töltöttük, a másodikon pedig Balázs meglepően kiegyensúlyozott volt.
Nade az elejéről: az én kísérleti agyászom jelentkezett, hogy toljuk már el az október 6-i kiértékelést október 27-re. Szóval stay tuned!
Az őszi szünet első hetében hazalátogattam, ami nagyon-nagyon szuper volt. A fő cél egy kontroll MRI volt, ami sajnos nem azt mutatta, hogy a térdem titokban meggyógyult, hanem épp ellenkezőleg: egy kicsivel nagyobb a gond, mint hittük. Ha már ott voltam, beneveztem még a szokásos éves vizsgálatokra, nehogymár csak a térdemet vizsgálgassák.
Ezen kívül barátokkal találkozás, shoppingolás és a Segítsütis szupercsodatortám átvétele volt a program. Balázsnak igazán menő ingeket lőttem, pont jók lettek, így a jelenlegi mérete hivatalosan 13XL, a címke szerint 16, gyanítom, ez az évek száma akar lenni. Belebújt a fekete farmerba, a világoskék ingbe, rettentő elégedetten végignézett magán és azt mondta: apa, pont úgy érzem magam, mint te!

Tegnap volt az első tanítási nap, amit Balázs azzal ünnepelt, hogy elhagyta a dzsekijét. Most az összes busztársaság összes alkalmazottja az ő dzsekijét keresi. Én is stílusosan zártam a szünetet: megszületett a térdítélet, 2 hét múlva műtét. A fizikoterápiát is felfüggesztettük, majd a műtét után folytatjuk, addig csináljam az otthoni gyakorlatokat.
Gábor szegény dolgozik, mint a gép, hogy a csütörtök-pénteket kivehesse. Jön ugyanis a családja látogatóba és komoly programok vannak kilátásban. Ezek közül én csak egyben fogok részt venni, de abban olyannyira, hogy azt én is szerveztem. Jungfraujochra megyünk és egy éjszakát a közeli faluban töltünk. A vonatjegytől az éttermi foglalásig minden le van zsírozva, nagyon várom már!

Jól bezsúfolódtak a következő hetek: vendégek, agyászati kiértékelés, műtét, nyelvvizsga, utána pedig már a karácsonyi előkészületek. Azért néha megpróbálok írni.

4 megjegyzés:

Ági írta...

Szia, egy buta kérdés: a műtétet hol (melyik ország) csinálják?
Már előre is jobbulást kívánok, na hallod, karácsonyt emlegetni, ki hallott még ilyet? Bár már a 44. hétben járunk.
Nem fogsz unatkozni, kitartást Neked!
szia, Ági

Panni írta...

Itt lesz a mutet Svajcban :-) Koszonom a jokivansagot, Karacsonyt pedig igenis emlegetni kell, mert a nyakunkon van :-))

Kata Mester írta...

A tortáról van fotó esetleg?

Panni írta...

Hu, valahol van, eloszedem es felteszem, amint odajutok :-))