2014. október 27., hétfő

Így alázd le anyádat elegánsan

Szerdán veszekedtünk Balázzsal. A házi feladaton, mi máson :-) Elmentem hajat mosni és mire kijöttem, Gábor azzal fogadott, hogy Balázs lement a boltba, elkölteni a zsebpénzét. Fortyogtam egy sort, hogy a házija nincs kész, bezzeg chipset venni van esze, aztán olyan 20 perc elteltével már nem voltam mérges, inkább aggódtam. Nemsokkal később végre megjött a fiatalúr és elkezdett fapofával kipakolni a szatyorból... Nem tudtam, mit mondjak hirtelen, köpni-nyelni nem tudtam, ugyanis az történt, hogy Balázs bevásárolt a kedvenc ételéhez, a csillis babhoz és kedvesen megkért, hogy készítsem el neki. Olyan büszke voltam rá, annyira összepuszilgattam, a házit természetesen szintén megcsinálta és teljesen elmúlt a rosszkedve. Ez volt az első alkalom, hogy a veszekedést nem megnyerni, hanem befejezni akarta és ennek a lehető legjobb módját választotta. Nagyon elegánsan és teljesen hibátlanul csinálta :-))

3 megjegyzés:

Kata Mester írta...

:)

Ági írta...

és Te pedig milyen klasszul reagáltál, jó lehetett!
:-)

Ági írta...

Nagyon jó érzés lehetett.
Balázs jó fej!