2014. szeptember 21., vasárnap

EEG

És yes, időm is van és kedvem is, úgyhogy most jól megírom! 12-én voltam hivatalos az EEG-re, ami a következőképp zajlott: előszöris beleültettek egy nagyon kényelmes fotelba és választhattam filmet. Míg rámtették az összes elektródát, majdnem teljesen végignéztem a Mr Beant. Amikor az összes cucc, sapka, minden felkerült, először csukott szemmel kellett ülnöm 5 percig, ezután újabb 5 percig ugyanez nyitott szemmel, de egy pontra kellett néznem. Itt majdnem bealudtam, gondolom, ez majd látszani is fog az eredményen :-)) Ezután több tesztet kellett elvégeznem, az egyikük borzasztó volt, 20 percen át villódzó képek közül kiválasztani mindig a megfelelőt, nagyon utáltam. Ezzel a vizsgálatnak vége is volt, leszedték rólam a sapkát és próbálták a gél nagyját letörölgetni a fejemről, mégis, délután 2-ig úgy éreztem magam, mint aki egy nagyon sokszereplős és nagyon eldurvult szexpartiról szabadult, a fejem szó szerint tocsogott a zselében. Szerencsére a hajamon ez nem látszott, akkor még. De aztán a cucc megszáradt és én késztetést éreztem, hogy megpróbáljam kiszedni a hajamból. Jött is szépen, csakhogy én fekete pulcsiban voltam és kb úgy néztem ki, mintha korpatengerbe ugrottam volna. Hazaugrani nem volt időm a napközbeni egyéb elfoglaltságok miatt, délután pedig utaztunk Münchenbe. A müncheni vonaton aztán nem bírtam tovább, kimentem a mosdóba, levettem a pulcsit és a nagyon sűrű fogú hajcsattal nagyon -nagyon kifésültem a hajam. Durván nézett ki, de sikerült. Ez volt a kísérlet első szakasza, a kiértékelés és a megbeszélés október 6-án délután lesz.
Münchenben egyébként nagyon jól éreztük magunkat, de erről majd máskor :-)

Nincsenek megjegyzések: