2014. április 13., vasárnap

Időm az semennyi

Vagy ami van, azt nem blogírással töltöm. Pedig zajlanak az események! Beadtuk az IV Stelle elutasítására a fellebbezést, kaptunk igazolást is, hogy megkapták, most várunk a válaszra.
A munkahelyemen a dolgok elég borzasztóan alakulnak, amerikai projekt, három teljesen fogalmatlan vezetővel, akik egymást fúrják és közben próbálják az amerikai munkastílust ráerőltetni az itteniekre, teljesen sikertelenül. Gyakorlatilag menekülünk mindannyian. Szerencsére ez az utóbbi két hétben lett csak nagyon erős, előtte csak az látszott, hogy nagyon bénák. Még akkoriban (pont Balázs szülinapján) hívtak három helyről is, hogy mennék-e interjúzni, nekem pedig még volt is egy kis bűntudatom, de azért elmentem. Most már reménykedem, hogy valamelyik összejön, mert innen lépni kell minél előbb. Dolgoztam már extrém nyomás alatt, nem azzal van a probléma. Itt az extrém nyomáson kívül megvan a hozzánemértés és az össze-vissza kapkodás is, miközben az elvárás gyakorlatilag teljesíthetetlen. Sajnos a munkáltatónknak és a fejvadászunknak is érdeke, hogy maradjunk, ezért meg sem próbálnak segíteni. Én amit lehet, megteszek, közben pedig mentegetem le magamnak a nonszensz levelezéseket arra az esetre, ha védeni kéne a hátsómat.
Itthon tavaszozunk ezerel, múlt hétvégén megvettük a bútorokat az erkélyre, ma megvolt a szezonnyitó grillezés is, Balázs pedig felkelt és lemosta az összes ablakot. Ha ehhez hozzáteszem, hogy tegnap 11:20-kor keltem, nem is igen van okom panaszkodni. Szerdán vendégek érkeznek, utána két hét tavaszi szünet, tána megint vendégünk lesz, addigra már május, eperszezon, hú, de jó lesz :-))

Nincsenek megjegyzések: