2014. január 9., csütörtök

Visszarázódtunk

Lassan túl vagyunk a szünet utáni első héten, úgyhogy kezdünk egészen visszarázódni. A szünet előtt írt francia dolgozat gyalázatosra sikeredett, ami azért bánt, mert a franciát szereti Balázs és megy is neki. Volt azért vidámabb dolog is, kedden meglepetéssel várt minket; egy új Gregs Tagebuch (elírtam, javítottam, ugyanitt Geronimo Stilton könyvek nagy tételben eladók :-) ) könyvvel, a sorozat nyolcadik részével. Az történt, hogy csörgött a vezetékes telefon, ő pedig látta, hogy a Gemeinde Bibliothek-ból hívják (sic), ezért felvette(!!), és hát tényleg onnan hívták. A szünet előtti héten voltak könyvtárban és ő ott megkérdezte, hogy megvan-e ez a könyv. Akkor sajnos nem volt meg, de a nő megígérte neki, hogy telefonál, amikor visszaérkezik. Balázs szerint lehet, hogy már decemberben megérkezett, "de én mondtam, hogy csak januárban hívjanak, mert Magyarországon leszek a szünetben". Tehát most a megállapodás szerint felhívták telefonon, hogy jelezzék, megérkezett a köny, ő pedig elment érte. Értitek. Az én félénk fiam ezt így lezsírozza a könyvtáros nővel, az, hogy németül, már nem is hírértékű. Meg elmegy érte a délutáni szabadidő közepén.
Aztán tegnapelőtt segítettem neki az előadásához anyagokat gyűjteni a tornádókról, amihez kellett az iskolában használt pendrive-ja. Ahogy rendezgettem a fájlokat, egyszercsak találtam egy justin timberlake.pps nevűt. Kérdeztem is, hogy hát ez meg mi a fene.
- Ja, az egy másik előadás, Andrinnal csináljuk.
- ???
- Ezt a témát választottuk.
- ??? Balázs, hahó, szerinted, amikor kérdezünk, hogy mi újság a suliban, akkor nem ilyesmikre gondolunk? Te pedig mindig azt mondod, hogy "nem tudom", vagy hogy "semmi különös"...??
- Jaaa... Hát de. Akkor mostmár tudjátok.
Hát így. Komolyan nem lepődnék meg, ha holnap haza hozna egy lányt.

2 megjegyzés:

kadarm írta...

de legalább, ha megtörténik, már hozzá leszel szokva és jól fogsz reagálni:)

Panni írta...

Erre majd még térjünk vissza 5 év mulva ;-)