2013. november 2., szombat

Logikus

Tegnap este elmentünk vacsorázni és Balázs, bár először nagyon ellenkezett, teljesen el volt bűvölve a helytől, így pár perccel a megérkezésünk után elkezdett belőle ömleni a szó. Így tudtuk meg a következő kis történetet:
- És képzeljétek, egyszer, nem tudom mikor, de nem voltatok itthon, kipróbáltam valamit: tettem a pohárba kakaót, vizet, Oranginát (olyasmi, mint a Fanta, csak ebben tényleg van narancs) és paprikát.
- És megittad?!
- Hát, belekóstoltam, de nagyon rossz volt, rohantam a wc-re... Nem hánytam, de kicsit megijedtem, mert ment a hasam.
- Hát, azt nem csodálom... Miből gondoltad, hogy ebből bármi jó kisülhet?
- Hát... Jókat tettem bele...

5 megjegyzés:

á írta...

bele sem merek gondolni mi mindenről nem tudunk :D de remélem mind ilyen mókás és kedves dolog :D

Milkabogre írta...

Soha nem felejtem el, pedig elég régen történt: Balázs-korabeli voltam, és imádtam (imádom) a kólát és a kakaót... Összeöntöttem és vártam a mennyei ízorgiát... Szerinted jött?

Panni írta...

Hááát... :-)))

Kata Mester írta...

gyerekkoromban egy ideig volt kólás csoki, tök finom volt!

ez a kólás kuglóf is finom lehet:
http://www.coca-cola.hu/subpage.asp?spid=77

Panni írta...

Fuj :-) El nem tudom képzelni :-)