2013. július 10., szerda

Tegnap

Nagy nap volt tegnap! Előszöris megdupláztam azt az életkoromat, amikor a legfelhőtlenebbnek éreztem az életemet. A legközelebbi duplázós szülinapom már kerek szám lesz :-)) Másodszor, és ez összefügg az elsővel, szégyenszemre azzal töltöttem ezt a csodálatos napot, hogy átvonatoztam Németországba, hogy megpályázzak egy olyan állást, amiről már rég letettem. A háromórás utazás után további kettőt főttem a napon, sejthető, hogy milyen állapotban voltam, mire elkezdődött az interjú. Viszonylag gyorsan lezavartuk, így este 8-kor már itthon szálltam le a vonatról, Gábor olyan rendes volt, hogy még ki is jött elém :-) Itthon aztán egy kétórás kényeztetőprogram boldog alanya voltam, ajándék, isteni pizza, mennyei sütik, finom bor és végre pihenés!
A másik munkahelyről egy előzetes visszajelzést kaptam, nagyon tetszem nekik, de nyári szabadságolás, stb, július végéig biztos visszajeleznek. Soha többet nem akarok interjúzni!

Nincsenek megjegyzések: