2013. július 14., vasárnap

Fimota tábor

Leadtuk ma Balázst a Fimota táborban, erre most nagyon készült, már egész korán felöltözött, nyakába akasztotta a lord-rúnaláncát és az iránytűt, és várta az indulást. Az átadás most is zökkenőmentesen ment, ezután pedig részemről egy kis bevásárlás következett, tesóméktól 3 gyönyörű ruhát kaptam :-)
A hétvége fénypontja mégis a tegnap este volt, amikor a környezetemben többen megfogadták, hogy lottózni fognak. Az úgy volt, hogy elég későn vettük meg a vonatjegyeket és a visszaútra már csak egy darab jegy volt (egyetlen vonat jöhetett csak szóba, mert jövő szombaton még tábor van, hétfőn viszont már orvos), volt viszont egy eladó jegy ugyanerre a vonatra, így gyorsan mindkettőre lecsaptunk. Tegnap reggel, amint megérkeztünk, kinyomtattam az egyiket, a másikat pedig este vettem át. Már előre fájt a hasam, amiért a vonaton majd alkudozni kell, hogy lehetőleg ne két különböző kocsiban és fülkében kelljen ülnünk, de ez gyorsan megoldódott, ugyanis a két jegy egymás mellé szól :-)) Legújabb kedvencem, Sheldon Cooper biztos kiszámolná, hogy erre mekkora az esély (és bennem is felmerült, hogy utánaszámoljak), de mi inkább csak örülünk neki nagyon :-)

3 megjegyzés:

á írta...

Sheldon nagy kedvenc. Barna szétneveti magát rajta és utána mindig meg kérdezi, h ez miért volt vicces? én meg szétnevetem rajta, de én még értem is :D
nagy arc, meg a többi szereplő is.

Timszike írta...

Sheldon addiktiv, en lenyomtam az _OSSZES_ eddigi evadot egymas utan..:)

Panni írta...

Én is így néztem végig mindet :-))