2013. június 21., péntek

Kukázzunk!

Tegnap reggel kivételesen én adtam Balázsnak a kísérleti kapszulákat és ahogy visszatettem a dobozt, átfutott az agyamon, hogy ezt majd el ne felejtsük magunkkal vinni 27-én, mert minden kontrollra magunkkal kell vinni a bontatlan, bontott és üres dobozokat. És akkor bevillant. Bakker, az üres doboz! 3 napja dobtam ki. Úristen, remélem, tényleg csak 3 napja, akkor még éppen megtalálom a szemetesben. Nehéz percek következtek a gyomromnak: gumikesztyűben matattam a mindenféle szemét közt. Nehezítette a dolgomat, hogy mivel aranyárban mérik a szemétszállítást, minden helyet kihasználok, a fagyisdobozt is úgy dobom ki, hogy teletömöm hulladékkal. Végül szerencsémre a zsákon kívülről kitapogattam és megtaláltam. Kicsit kávézaccos, kicsit büdös, még így öblítés után is, hát nagy ügy, majd zacskóban adom át és mesélek a figyelemzavar családi halmozódásának valószínűségéről :-))

Nincsenek megjegyzések: