2013. június 18., kedd

Kéz- és lábtörés

Ezt kívántam tegnap Balázsnak, amikor délután visszaindult a suliba, hogy megírja a biciklis vizsga elméleti részét. Már nagyon éhes voltam, alig vártam, hogy eljöjjön az indulás ideje (nem kell Balázsnak látni, hogy miféle ízléstelen dolgokat ebédelek, spanyol tortilla, fúúúúj), így amint lentről hallottam a nagy durranást, ahogy becsapódik a kapu, már rohantam is izzítani a tűzhelyt. Kb 5 perc múlva nyílt az ajtó és jött be Balázs sziszegve-jajgatva. Nem a kapu csapódását hallottam, ő durrant ekkorát a földszinten. A monológja alapján - "Nem tudom, ki a franc mosott fel a földszinten és miért pont most kellett neki felmosnia!!!" - nem volt nehéz összerakni az eseményeket :-) Kérdeztem, hogyhogy ilyen soká jött vissza, erre szegény rám nézett, mintha gyengeelméjű lennék és lassan, nyomatékosan elmagyarázta, hogy eddig tartott, amíg összekaparta magát a földről. Gyorsan végigtapogattam ott, ahol fájlalta, szerencsére mindene egyben van, nem tört el semmije. Legközelebb inkább maradok az "egy kalappal", vagy csak simán a "sok szerencsét" búcsúszavaknál, főleg akkor, amikor majd a gyakorlati vizsgára megy :-))
Egyébként tegnap, életében először nagyon ideges volt, izgult, nyomott a hasa, de nem csodálom, élete első vizsgája volt. Nem tudjuk még az eredményt, de úgy érzi, jól sikerült.

2 megjegyzés:

Vildi írta...

Látod,látod,mégiscsak izgult a drága...mikor lesz eredmény?

Panni írta...

Összesített eredmény majd csak a gyakorlati vizsga után lesz, most az a jó hír, hogy mehet gyakorlati vizsgázni, az viszont a rossz, hogy ott már csak két hibapontot gyűjthet. De ugye miért gyűjtene, ügyes ő, észnél lesz :-)