2013. április 24., szerda

Meglett a telefon!

Ja, hogy nem is írtam, hogy elveszett? De, azt hiszem, említettem, hogy Balázs tegnapelőtt a biliárdszalonban felejtette. Tegnap Gábor próbálgatta őket hívni, sikertelenül (mivel ki sem nyitottak), én írtam egy e-mailt is nekik, arra sem jött válasz. Ma elkísértem Balázst, mert állította, hogy ő nem képes németül elmondani azt a mondatot, hogy tegnapelőtt itt hagytam a telefonomat. Ígyhát elmentem vele és elmondtam én, mire a pultos azt mondta, hogy áhháá, és elővette a fiókból. De legalább bicikliztem is ma. És voltam a Gemeinde-ban is, hogy elintézzem a svájci jogosítványomat. Az igénylésem egy szemvizsgálat pecsétjével, egy igazolványképpel és a magyar jogsimmal együtt már úton is van az itteni közlekedésrendészet felé (nem írom le a nevét, mert megvertek). Az igénylőn említettek próbavezetést is, mint szükséges feltételt, de a nő csak legyintett rá, azt mondta, jön majd postán a jogosítvány.
Akkor most elindulok haza-haza és egészen hétfő estig ott is leszek.

Nincsenek megjegyzések: