2013. április 18., csütörtök

Idegbaj

Elég idegbajos nap a mai. Szerencsére Balázsnak nulladik órája van, így már 7:15-kor elhúztak a fiúk, ki-ki a dolgára, én pedig beálltam a zuhany alá azzal a határozott tervvel, hogy egy bő félórára ott is felejtem magam. Kb 5 perce lehettem ott, amikor kopogtak a fürdőszobaajtón. Nem kaptam szívinfarktust, mert végülis teljesen életszerű, hogy az üres lakásból valaki rámkopog. Mire összeszedtem az összes bátorságomat és magamra tekertem egy törülközőt, már nyílt is az ajtó és ott állt Balázs. Itthon felejtette a szemüvegét. Még szerencse, hogy nem Amerikában élünk, jó eséllyel az ajtón át fejbe lőttem volna.

4 megjegyzés:

mamua írta...

basszus... ez nagyon durva (a megijesztés része) és morbid is volt :))) uhhh...

Gabi, Berlin írta...

Nyihahahahaha
Megalapoztad a napomat, köszi! :-DDD

Vildi írta...

Ezt én is élveztem...de átélni nem ennyire kellemes,történt már meg velem is

zsuzsi írta...

Huuu, durva :)))