2013. március 5., kedd

Szalma

Gábor holnap Magyarországra utazik és csak vasárnap jön vissza, úgyhogy lesz Balázzsal pár kettesben töltött napunk. Bár amennyit ő mostanában beszél, pont olyan lesz, mintha egyedül lennék. Valahogy szívesebben tölti az idejét az xbox előtt, mint az anyjával, nem is értem én ezt :-) Egyébként aranyosan csinálja ezt a kamaszodás-dolgot, ma reggel pl rákeresett a Google-ban a Hírcsárda szóra és azt hiszem, az iskolás vicckönyvek ezzel nyugdíjba is vonultak, mert a röhögnivalók új dimenziója nyílt meg Balázs előtt.
Nem írtam a szemüvegről sem, amit imád és még utcán is hordja, hiába kérjük, hogy ne tegye. Viszont sokkal, de sokkal jobban lát benne. Mondjuk kis túlzással kijelenthetjük, hogy a család likvid tőkéjét Balázs szemüvegében tartjuk.
Találtam Balázsnak egy kísérletet itt Svájcban, jó lenne benevezni rá. Semmi extra, Omega-3 zsírsav megadózis. Egy ponton bukhat meg a dolog, az pedig Balázs nyelvtudása, de igazából amiatt sem aggódom túlzottan. Áprilisban indul, de azt hiszem, semmi bajom nem lesz, ha már most felveszem velük a kapcsolatot. Hogy hányszor kell majd Baselbe utazni emiatt, azt nem tudom, anno az én kísérletemnél elég rendszeresen kellett utazgatni, de ott injekciók és mindenféle vizsgálatok voltak. Gondolom, e-mailben megírják a részleteket. Amint van fejlemény, megosztom!

7 megjegyzés:

mamua írta...

én sajnos a nagyonmenő, nagyondrága, dioptriás napszemüvegemet elvesztettem a nyíregyházi állatkert mosdójában. remélem, aki megtalálta és nem adta le, annak már jól elromlott a szeme a -0,5-es dioptriától, ami nem annyira feltűnő, hogy egy jószemű ember lekapná a fejéről.
azóta nem vettem ilyen drága napszemüveget, vezetéshez vagy hordom a rendeset, vagy semmit (psszt!).

Panni írta...

Jaj, ne ijesztgess ilyenekkel, légyszi :-)

mamua írta...

nem annak szántam, egyáltalán! a rendes szemüvegét nem veszi le az ember, a napszemüveget néha igen.;)

Panni írta...

pedig gondolkozunk nagyon Gábornak egy dioptriás napszemcsin, viszont ő néha el-elhagyogatja azért a dolgait... :-)

mamua írta...

nagyon jó dolog! sajnos nagyon kell rá vigyázni, pont azért, mert nem egy tescós olvasószemüveg, és én pl. épp azért vettem akkor le a fejemről, mert vigyáztam rá, de szépen ott is hagytam, ahova tettem. mire észrevettem, hogy nincs meg, addigra hiába futottam vissza érte, valaki becstelen megtaláló megtalálta.
de egy csomó ember nem hagyja el a szemüvegét, úgyhogy hajrá!:)

zsuzsi írta...

Engem az omega3 fogott meg, itt napszemuvegre nincs szukseg :P
Itt volt mar egy nagyon benan kivitelezett, ezert ertekelhetetlen kiserlet, azota se semmi, szoval nekem az omega3 a raolvasas, a bach-cseppek meg a homeopatia szintje (elnezest minden hivotol), nem szedjuk, nem adom (ennek ellenere a gyerek eppen most nyerte meg a matekolimpia iskolai fordulojat es jutott be a kovetkezo szintre, szoval sztem nem az omegag a lenyeg, de artani sem fognak valszeg)

Panni írta...

Zsuzsi, Omega-3 a figyelemzavarra jó (vagy nem jó), nyilván nincs megadózisra szüksége a nem figyelemzavaros gyerekednek :-) Lehet, hogy az enyémnek sincs, ártani biztos nem árt és mi van, ha még használ is? Veszteni csak akkor tudunk, ha meg sem próbáljuk.