2013. március 17., vasárnap

Reunion

Az évfordulók jegyében továbbra is. Tegnap elfelejtettem megemlékezni róla, pedig készültem rá: tavaly a március 16-át Bécsben töltöttük. Odafelé azért még megálltunk Mosonmagyaróváron, megtankoltunk, megvettük az újabb adag útravalót, sőt, anyukám egy képregény-újságot is vett Balázsnak. Volt ott a boltnál egy kiállított ágyú és tekintettel a jó időre, hagytuk Balázsnak, hogy ökörködjön vele egy sort.
Meglátogattuk a bécsi Metrot és alaposan bevásároltunk, mászkáltunk kicsit a város szélén, sőt, talán még az SCS-be is elmentünk, de erre nem mernék megesküdni. Amikor Gábor gépe már feltételezhetően földet ért, akkor indultunk csak el Schwechat felé. Tanulva a decemberi 4,- EUR / 3 perc parkolási díjból, most pont úgy csináltuk, ahogy a többi várakozó: a kijárattal szemben lévő két szálloda közti utcában megálltunk az út szélén és ott vártuk Gábort.
Persze még így is sikerült legalább félórát várnunk, Balázs már tiszta ideg volt, úgy izgult. Aztán egyszercsak megláttam Gábort a visszapillantóban, nagyon messze volt még. Szóltam Balázsnak, hogy elég a várakozásból, menjen el az utca végéig és nézze meg, hol van már apa ennyi ideig. Sajnos azt a jelenetet nem fényképeztem le, egyrészt már sötétedett, másrészt nem pont azzal voltam elfoglalva. Balázs 50 méternyi nekifutásból ugrott az apja nyakába és le sem szállt az öléből, így szegény Gábor úgy érkezett meg az autóhoz, hogy az egyik kezében az utazótáskát húzta, a másik vállán a laptop lógott, a nyakába pedig Balázs csimpaszkodott. Arra már nem emlékszem, hogy hogy jöttünk haza, megálltunk-e valahol, de gyanús, hogy nem, mert másnap nagyon rohanós napunk volt, Balázs szülinapi bulijával és egy csomó elintéznivalóval.

Nincsenek megjegyzések: