2013. március 18., hétfő

Olvasó

Valószínűleg sokan olvastatok róla, hogy a Google Reader meg fog szűnni. Én magam lelkesen használom már évek óta és gondolom, ezzel nem vagyok egyedül. Érdemes tudnotok, hogy a Google Reader megszűnésével nem marad senki alternatíva nélkül. A Feedly feedolvasójába nagyon egyszerűen importálhatók a már meglévő Google hírcsatornák: a bővítmény letöltése után nincs más teendőnk, mint a "Connect Google Reader" opciót választani és Google accountunkkal bejelentkeznünk a Feedly-be. Tényleg csak ennyi.
A Feedly bővítmény letöltése
- Chrome-hoz
- Android op. rendszerhez
- iOS-hez

Elsősorban azért írtam ezt le, mert sokan vannak, akik félnek bővítményeket letölteni és/vagy nem beszélnek angolul. Olvasókat pedig egy hülye feedolvasó miatt nem szeretnék veszíteni. Ha úgy érzitek, hogy ez hasznos így összegyűjtve és egy az egyben kimásoljátok ezt a posztot valahova, legyetek szívesek linkben rám hivatkozni, köszi.

4 megjegyzés:

Gabi, Berlin írta...

Ezer köszönet!
(Ezek idióták)

VKOrsi írta...

jajj én olyan nehezen váltok ilyenekben

Panni írta...

Én is nehezen váltok, de ez tényleg egyszerű :-)

VKOrsi írta...

hááát :D
még szokjuk egymást.

de mindenképp köszönöm a linket!