2013. március 24., vasárnap

Megint egy évforduló

Egy éve már itt laktunk :-) Na jó, ez túlzás. Egy éve már a lakásban voltunk, dobozokat kerülgetve. Az állomáson Gábor várt minket, akinek szerencsére volt annyi esze, hogy mielőtt a várható érkezés időpontjára kijött volna, megnézte a neten az aktuális információkat. 7-kor kellett volna befutnunk, de akkor mi még Innsbruck környékén álltunk és a rendőrök az elcsapott öngyilkos darabjait szedegették a sínekről. Ez a kis malőr egyébként egész jól jellemzi az azóta eltelt egy évet.
Egy éve nem gondoltam volna, hogy gyakorlatilag sikerül beilleszkednünk, itteni barátokat szereznünk, megtanulnunk a nyelvet és megszeretnünk ezt a nagyon másfajta kultúrát. Mondjuk azt sem hittem volna, hogy ilyenkor még mindig nem fogok dolgozni... Mindent összevetve jó itt, jó döntés volt eljönni, nem szeretnénk visszamenni és aki már majdnem elhatározta magát, minden együtt van és csak a biztatásra vár, annak azt üzenem, hogy nincs mire várni, bele kell vágni. Érzelmileg persze nem könnyű, de idővel elsimul és megoldódik ez is.

2 megjegyzés:

Agi írta...

elhiszem,hogy nem mennétek vissza! Tudod Panni engem itt nem is a szegénység zavar legjobban, hanem az emberek viselkedése. Olyan sok a rosszindulatú, gonosz ember, aki átgázol másokon, meg az irigy, meg a tapintatlan bunkó, hogy nekem, aki teljesen másképp van beállítva néha fizikailag fáj a magyarok önzősége és másik iránti jó esetben közömbössége de gyakran rosszindulata. Ha ez ott nem így van már megéri ott maradni, mert én pl. ettől nagyon ki tudok borulni. Töh egyszerű példa pl. havas, jeges út, megyünk át nagy nehezen a zebrán és én babakocsival, mellettem a csoszogó néni bottal nem ér át amíg zöld van, mert sajnos a lámpa túl gyorsan átvált, jó időben is úgy kell rohanni, ilyen úton meg azt nem lehet, de ez kb. 2-3 másodperc, de az autós a luxus terepjáró mögül mint az állat dudál ránk és nyomja a gázt, lehet még káromkodik is. Undorító ez nekem és sok ember itt ilyen, sajnos :-(

Panni írta...

Ági, így van, ahogy mondod. Ez engem is nagyon zavar(t). Ez nem fog egyhamar megváltozni :-(