2013. február 14., csütörtök

Szünet!

Nekem mától két nap kényszerből, Balázsnak jövő hétfőtől két hét jófejségből. Tegnap este kész lett az új szemüvege, nagyon-nagyon szereti, ugyanis lát benne. Nagyon durva volt hallani, ahogy örvendezik, hogy lát mindent. Természetesen nagyon jól áll neki, de mivel ebben nincs semmi meglepő, nem is vesztegetek rá szót. Az új gyógyszert már több mint egy hete szedi, azt mondja, jó, csak gyorsabban hat.
Gábor napjai sajnos többnyire túlórával telnek, sőt, szombaton is dolgozni fog. Lelkesen gyakorolja Balázzsal a franciát, szerintem titokban meg akar tanulni franciául.
Én tegnap nagyon lerobbantam, hangom alig, a mellkasomon pedig egy elefánt csücsül és minden köhögésnél belém könyököl. Nem ártana holnap délutánig meggyógyulnom, mert úgy volt, hogy hazautazom.

4 megjegyzés:

Vildi írta...

Hát minél gyorsabb gyógyulást...de most mindenhol ez van sajnos:(

Panni írta...

Köszi, egyelőre befelé megyek, úgy néz ki.

Timszike írta...

Szia!
Orulok, hogy szerettek itt elni:)
A legkozelebbi "ismeros", aki ide koltozik, johetne hozzank egy kicsit kozelebb..:)
Valamit nem ertek: Balazs gyogyszere nem retard Ritalin volt utoljara? Annak a hatasa meg, nem csak delelott erezheto, nem? Mert azt irtad, mire hazajon, mar nem tudod, hogy a suliban hogy hatott neki.
Vagy valtottatok?

Panni írta...

Timszike, lehet, hogy félreérthetően írtam, de úgy értettem, hogy mire délután haza jön, már semmi nincs a gyógyszerből. Azt hiszem, azt még külön írtam is, hogy délben, amikor látom "begyógyszerezve", nem sok különbséget veszek észre a gyógyszermentes állapothoz képest.
Egyébként az új gyógyszer is retard, csak kevesebb hatóanyag van benne, az orvosunk szerint ez Balázs számára már szinte homeopátiás mennyiség :-)