2013. január 3., csütörtök

Normál kerékvágás

Megérkeztünk! 11 napot voltunk otthon, nagyon jó volt, de újra ide megérkezni is nagyon-nagyon jó volt. Gyorsan elpakoltam mindent, rendet csináltam, kitakarítottam, mert ezek az indulás előtti és érkezés utáni rumlik olyan elszomorítóak (főleg az érkezés utániak). Balázs délelőtt kitartó locsolással újraélesztette a virágokat, akik egyébként meglepően jól viselték a távollétünket. Ebéd után sokadszorra is megnéztük a Macskafogók 2-t, amin én úgy bealudtam, ahogy már nagyon régen nem. Valamikor menet közben Balázs betakart, lehajtotta a kanapét és ő is lefeküdt aludni. 6-ig szunyáltunk, nagyon állat volt!

Érintőleg azért mégiscsak írok egy kicsit életünk eddigi legizgalmasabb évéről. Sokat nem tudok, mert év ilyen gyorsan még nem rohant el, de érdekes, hogy sok volt az olyan időszak, aminek azt hittem, sosem lesz vége. Ezek többnyire inkább érzések, (szerencsére múló) állapotok voltak, amik aztán persze mégiscsak elmúltak és rohant tovább az idő. Az én legeslegjobb élményem a berlini kirándulás volt. Egy szinte tökéletes hosszú hétvége volt, amit Balázs is nagyon élvezett.
Remélhetőleg az idei év is fog ilyet tartogatni, másmilyet pedig nem, a mai nap mint kezdet mindenesetre ígéretes :-)