2013. január 12., szombat

Álom

Párszor említettem itt a blogon, hogy amikor álmodom, az szinte mindig rémálom és évek óta mindig ugyanaz: lezuhanó repülők, kisikló és bukfencező vonatok. Néha utasként, néha csak szemtanúként "látom" a baleseteket. Pár napja szintet ugrottam, de a mainál rosszabb már tényleg sose legyen. Stoppoltam az úton és felvett egy kamionos. Miközben ő vezetett, egyesével elkezdtem kihúzni a fogait. A kihúzott fogakat vissza kellett dobálnom a szájába. Közben valahogy otthon lettünk és ott volt anyukám is. Kértem, hogy folytassa, mert ez undorító. Nemsokkal később bejött Balázs és büszkén vigyorgott, mutatva, hogy egyetlen foga sincsen, mindet kihúzta a nagyi. Ha lehet, inkább maradnék a repülőknél és a vonatoknál.

2 megjegyzés:

kadarm írta...

nem vagy terhes?:)

Panni írta...

az egy igen meglepő fordulat lenne :-) Nem, tutira nem vagyok terhes.