2012. december 24., hétfő

Nyugis

Hát ilyen nyugis Karácsonyom sem volt még! Az, hogy én 24-én délelőtt leüljek a laptop elé, annyira egy szürreális dolog, hogy nem is akartam először. Dehát ha egyszer nincs most semmi tennivaló, Balázs egyedül szeretne játszani, Gábor olvas, anyukám pedig ideges, mert szerinte 24-én idegesnek kell lenni.
Én viszont, ha már ideültem, megírom a hazautunk végét, mert ne gondolja már senki tévesen, hogy egy Balázs-kaliberű gyerek csak úgy elüldögél 11 órán keresztül. Bécstől Budapestig előadta a teljes repertoárt. Leginkább engem sértegetett és égetett az összes utas előtt, de azért jutott mindenkinek. Hegyeshalomnál már olyan ideges voltam, hogy átmentem az étkezőkocsiba kifújni magam és csak Győr fele mentem vissza. Balázs onnan folytatta, ahol abbahagyta, kiabált, közönségesen beszélt és viselkedett, és minden poénjának én és a hajam voltunk a szenvedő alanyai. Gábor pedig egészen Kelenföldig meg sem szólalt, teljesen hidegen hagyta a dolog. Mire a Keletinél leszálltunk, legszívesebben elsüllyedtem volna szégyenemben. Borzasztó volt és még nagyon sokáig nem fogom kiheverni. Nem igazán tudom, hogyan védhettem volna ki ezt a helyzetet. Egy akármilyen más helyzetben ilyenkor kézen fogom (vagy fülön) és elmegyünk a helyszínről, de egy vonaton hogy a francba lehet megfékezni egy őrjöngő tízévest úgy, hogy közben nem alázom meg őt és égetem le magam még jobban (bár annál jobban, ahogy ő leégetett, nagyon nehéz lenne)? Persze, jöhettünk volna repülőgéppel, de a rengeteg csomag miatt ez nem nagyon jöhetett szóba, autónk pedig egyelőre nincs. A hazaút lesz még vicces, ezek után... De addig is megpróbálok előre rápihenni az útra, épp ezt teszem most is :-)

3 megjegyzés:

r. írta...

huje kerdes, de mi van, ha elorekuldod a gyereket az apjaval, ot nem erdekli, kibekkeli, te meg nem borulsz ki

Agi írta...

együtt érzek :-( a mi kis 4,5 évesünk a templomban égetett engem nemrég és hát nem lehet Őket leállítani ezt én is tapasztaltam :-( csak szerencsére mi ki tudtunk jönni. Én is arra gondoltam, igaz, fura de külön kocsiban utaznál? Apuval gondolom nem meri ezt eljátszani. Neked meg lenne egy nyugis utad, csak vigyél könyvet, zenét stb :-)

Panni írta...

Az van, hogy helyfoglalás van és az egész vonaton minden hely be lett foglalva. Persze, ha netán megint pörgés lesz, akkor biztos azt fogom csinálni, hogy egyszerűen elmegyek onnan.