2012. november 8., csütörtök

Zukunftstag

Van itt egy nap, amikor az iskolás gyerekek elmehetnek a szüleik munkahelyére, hogy belekóstoljanak a munka világába. De nem úgy van az, hogy elmennek és ott lébecolnak, hanem kapniuk kell egy, a koruknak megfelelő feladatot, ami lehetőleg egybevág a szülő munkaprofiljával, és azt a legjobb tudásuk szerint el is kell végezni.
Mivel engem már sokszor látott Balázs porszívózni és ebédet főzni, úgy gondoltuk, menjen inkább be Gábor munkahelyére, és mivel Gábor szoftverfejlesztő, írjon Balázs egy kis programot. Soknapos kutatás után összeállt a kép, programozás is, egyszerű is, látványos is. A család legifjabb munkaerője már a munkaidő végén jár, lassan indul a nyelviskolába és majd utána beszámol nekem, hogy milyen napja volt a dolgozóban.
Munkanaphoz munkaebéd jár, nekem pedig elég jól esik, hogy nem kell délben haptákban állnom egy normális ebéddel és úgy csinálnom, mintha éhes lennék. Ehelyett vettem egy zacskós rösztit (nem röhög, ez itt nagyon népszerű kaja és nincs vele más dolgom, mint kinyomni a zacskóból, bele a serpenyőbe) és majd megeszem sajttal, amikor én úgy akarom.

2 megjegyzés:

zsuzsi írta...

de jo, majd ird meg h milyen volt :)

Panni írta...

Írni fogok róla :-)