2012. november 29., csütörtök

Fellélegzünk

Balázsnak hirtelen beugrott két nap szünet a nyelviskolában, így ma legnagyobb örömére 4 kézműves órája volt/lesz. Úgy örült neki, itt ujjongott tegnap. Igen, ez ugyanaz a gyerek, akinek a finommotorikája olyan volt, amilyen, és utált mindenféle bütykölést, ami odafigyelést és kézügyességet igényelt.
Ami engem illet, a szemöldököm és a körmeim egyhangúlag megszavazták a növekedést, csak így tovább, gyerekek, ha így folytatjuk, hajasbaba is lesz még belőlem, én mondom :-))
Úgy látszik ez az időszak a közös döntéseké, ma reggel pl közösen elaludtunk, mindhárman. Nagyon izgis volt, Gábor 7-kor ébredt, Balázsnak pedig 7:30-tól nulladik órája volt. Én voltam a legelvetemültebb, majdnem 8-ig aludtam. Valószínűleg az éjszaka leesett 10 cm hónak (is) volt köszönhető az elalvás. A hó azóta is szakad, úgyhogy ma adventi koszorút sütünk mézeskalácsból és ünnepélyesen megnyitjuk a karácsonyi hangulatot.

Nincsenek megjegyzések: