2012. szeptember 30., vasárnap

Kattanás

Ma délután megint volt egy kis kattanás. Sétálni mentünk, Balázs bicajjal volt. Jó 10 méterrel előttünk ment a járdán, mikor én hallottam a hátunk mögül az úttest felől a suhanó hangot; egy bicajos jött, jó gyorsan. Közben Balázs se szó, se beszéd, úgy gondolta, hogy akkor ő MOST átmegy az úton. Mit lehet tenni, ráüvöltöttem egy nagyot, hogy Balázs, vigyázz, erre a bicajos nő is és Balázs is beleállt a fékbe, Balázs hátsó kereke fel is emelkedett. Persze ütközés nem lett, ijedség annál nagyobb és Balázs eléggé pokróc módon kezelte le a dolgot. De ő ilyen, idegességében bekattan és dühöng. Én meg idegességemben kiabálok, ezért kiabáltam most is. Mondjuk pont nem érdekel, kinek gázolok a mijébe, ha ezzel elkerülünk egy balesetet.
Az a fura, hogy biciklin ezek a meggondolatlanságok egyáltalán nem jellemzők rá. Nagyon felelősségteljesen és megbízhatóan közlekedik két keréken, így a mait betudjuk pillanatnyi kihagyásnak. Jó eséllyel azért nem figyelt annyira, mert mi, a védőhálók is ott voltunk.

Nincsenek megjegyzések: