2012. június 27., szerda

Nyelv

Balázst kedden meglepetéssel várták a nyelviskolában: reggel nem magánórája volt, hanem elmehetett a csoporttal a parkba, ahol kicsit a nyelve is megeredt és pár szót beszélt a többiekkel. Gyanús volt az egybeesés, ti. tegnap volt az utolsó alkalom és ez volt az a nap, amikor ki kellett derülnie, hogy hogyan tovább. Hogyan-hogyan, hát csoportosan! Holnaptól már csoportba jár, napi 4 óra, kicsit intenzív, igaz? :-)
Maradva a nyelvnél, hétfőn tesztet írok németből, itt derül ki, hogy mehetek-e a következő szintre ősztől. Bár titokban remélem, hogy ősszel én már dolgozni fogok, de ki tudja, ugye...
Balázs osztálya egy kis koncertre készül, ezért kellett hangszert választani. Többek között olyan dalokat is tanulnak, mint pl a Hoi Alli Zäme, amit a neten sem találtam sehol, csak egy-két svájci oldalon, illetve a szövegét megtaláltam, de ez minden (nem csoda, ez egy nagyon svájci dal). Beszéltem Balázs osztályfőnökével, aki olyan rendes volt, hogy felajánlotta, eljuttat egy-egy kottát az összes dalhoz, így Balázs tudja gyakorolni itthon is, ha szeretné. Ugye neki könnyebb a leírt szöveget megérteni, ezért ez külön jó, így biztos lehet abban, hogy a helyes szót mondja (énekli). Az osztályfőnök is nagyon örül, hogy Balázs csoportba megy, így sokkal gyorsabban fog menni a tanulás és a beilleszkedés.

3 megjegyzés:

á írta...

tök jó :D mondtam, hogy simán tud, és majd egyszer megszólal és csak lestek mit tud :D

mamua írta...

már annyiszor akartam írni, hogy örülök nektek! kezdve onnan, amikor írtad, hogy külföldre költöztök, aztán amikor írtál a svájciak segítségéről a nyelvtanulásban, a beilleszkedésben, Balázsról, hogy mennyi mindent megért, hogy részt vett és jól érezte magát a biciklis napon.
olyan örömmel olvaslak, Panni! kívánom, hogy minden ilyen jól alakuljon a továbbiakban is!

Panni írta...

Köszi szépen mindkettőtöknek! :-))