2012. május 7., hétfő

Honvágy

Már nagyon honvágyunk volt, így nagyon örülök, hogy ma hajnalban végre megérkeztünk. Most sokáig nem akarok menni sehova! Balázs szerencsére nagyon sokat, legalább 5 órát aludt az úton, így nem annyira viselte meg, hogy itthon már csak 3,5 óra jutott a pihenésből (nem úgy az anyját és az apját). Reggel kis ordibálás kíséretében elkészült és elindultak az iskolába. Én addigra, hála a kiabálásnak, szinte teljesen ébren voltam, de nem akartam kijönni a szobából, mert késésben voltak és csak feltartottam volna őket. Mikor becsukták az ajtót, kisomfordáltam a kávégéphez, beüzemeltem a laptopot és gondoltam, hogy bambulok egyet. A gondolat közepén nyílt az ajtó és berobbant Balázs, hatalmas vigyorral az arcán: NINCS ISKOLA! Ma és holnap valami értekezlet van, így szerdáig pihi. Úgy ragyogott a szeme! Itt repkedett a szobában örömében :-))
Közben eltelt az a bizonyos 30 nap, amit ő a képességeihez mérten tisztességgel végigcsinált, a peremfeltételek teljesültek, és így az álma is: hajnalban itt várta a régesrég áhított Lego. Mivel duplafüzetes doboz, gyanítom, hogy ebédig elszöszmötöl az összeépítéssel :-)

Gyógyszer-ügyben az van, hogy mostmár sajnos biztos: a gyógyszer okozza az étvágytalanságát. Megpróbáljuk valahogy áthidalni ezt a nem kicsi problémát (amíg a gyógyszer dolgozik benne - kb reggel 8-tól este 6-ig -, nem hajlandó enni egyáltalán semmit.), mert a gyógyszer egyébként megváltás neki; nagyon-nagyon ügyesen tudja irányítani a figyelmét, a beszéde is jobb, és szinte látszik rajta a megkönnyebbülés.

2 megjegyzés:

á írta...

hát igen. nálunk is ez van a gyógyszerrel, olyannyira, hogy pénteken sírva mondta a fiam, hogy mondjuk le az iskolai kaját, mert úgysem eszik. viszont este :D kb 3-szor vacsorázik és még lefekvés előtt bedob vagy 3 almát. meg általában jól bereggelizik.
tudom, nem jó ez így, de a semminél még mindig jobb...

van valami ötletetek?

Panni írta...

Ági, akkor üdv a csónakban ;-) Nem mondom, hogy örülök, de tudod, a sorsközösség... :-)

Én is megköszönném, ha valaki írna vmi használható ötletet a déli evéshez :-)