2012. március 7., szerda

Humor

Nem tudom, hogy a humorérzék veleszületett vagy tanult tulajdonság, mindenesetre Balázs humora teljesen megegyezik a miénkkel. Ahhoz képest, hogy komoly problémái vannak a beszédértéssel, ezenkívül az árnyalatokat is nagyon nehezen érzékeli, a vicces szójátékokat és áthallásokat a kezdetektől fogva leveszi és értékeli (pl ha Gáborba kapaszkodott és szólt, hogy "Apa, húzzál!", akkor Gábor készségesen elkezdte mondani, hogy "Húúú", és ez nagyon tetszett Balázsnak, de nagyon sok van még, sőt, mostmár ő is gyárt ilyeneket).
Imádja Mr Bean-t, a régi Holló Színház darabokat. Most épp a Besenyő Család a kedvenc, úgyhogy megfinanszíroztam meglepetésnek a Három testőr és egy jeti című előadást. Nagyon kíváncsi vagyok, mit fog hozzá szólni! Tesómmal beszéltük, hogy lassan ideje bevezetni a fiatalságot a mélyebb baromságokba is, úgyhogy szombat délután Ace Ventura vetítés lesz oktató célzattal, hogy féltett gyermekeink humora a kívánt irányba fejlődjön tovább :-)) Sajnos az igazán vicces filmeket még egy ideig nem nézhetik, de ami késik, jön!
Tegnap vacsora közben dúdoltam a Bubamara-t, amire ő elmesélte felháborodva, hogy Á szerint ez a dal valami Macskajajból vagy miből való. Felvilágosítottam, hogy igen, tényleg abból és az is egy vicces film, csak az máshogy vicces. Megkért, hogy meséljek el egy vicceset, én pedig nyilván mit meséltem el? Ami egy tízéves fiúnak vicces, vagyis a film legundorítóbb jelenetét. Balázs arcáról lefagyott a mosoly, eltolta magától a tányért, rajta a még pár falat mustáros csirkével, megköszönte a vacsorát és bement a nappaliba. Úgy látszik a gyomrát nem tőlem örökölte. Ő sem tökéletes, na!

Nincsenek megjegyzések: