2012. március 8., csütörtök

Hajnalok hajnalán...

...keltem ma. Arra, hogy Balázs mintha sírna. Persze megint csak orrot fújt. Aztán áttotyogott és közölte, hogy anya, rossz hírem van, de bedobok mindent a mosógépbe. Teljes ágy-áthúzás, mialatt a teljesen átfagyott Balázs az én ágyamban átmelegedett. Feltettem egy mosást, közben futva az órára néztem, 3:40, van értelme visszafeküdni, jólvan. Persze elaludni nem tudtam, így lejöttem kávézni. Ez a nap sem lesz rövid.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 megjegyzés:

á írta...

Tuti érzi a változás szeleit :)

kitartást a naphoz, az enyém sem kezdődött később, vagyis az előző még nem fejeződött be...

én még akkor is hallom, hogy beszél álmában (frankón kifejlesztett halandzsa nyelven nyomul éjjelelnte), amikor nincs is otthon.

Panni írta...

Ági :-)))