2012. március 4., vasárnap

Hajnal

Ez a hétvége egy ilyen. Tegnap is hajnalban keltünk és ma is. Tegnap Balázs sírva, mentünk is az ügyeletre, úgy fájt a füle, ma pedig trombitálós orrfújással kezdte a napot, amit én félálomban hangos sírásnak hallottam és rohantam át, hogy mi a baj, ő meg nézett rám, hogy mi a baj :-)
Kicsit aggódtam tegnap, hogy tőlem szerzett be valami egzotikus kórságot, de estére megnyugodtam, megjött a láz, a levertség; ez klasszik magyar influenza. Most visszazavartam pihenni az ágyába, azért vasárnap 6:30-kor kelni tényleg milyen dolog már.

Egyébként ma egy éve volt az SNI vizsgálat, emlékszem, hogy izgultam miatta, még akkor is azt hittem, hogy elzavarnak minket a vérbe, hogy tessem inkább rendesen megnevelni a gyereket, mert nincs neki semmi baja (a Beszédvizsgáló egyébként azóta is kezét-lábát töri, hogy válaszoljon). A március tele van nevezetes dátumokkal: tegnapelőtt volt a tizedik házassági évfordulónk, ma az SNI vizsgálat évfordulója, amit nem tudom, miért jegyeztem meg, de valamiért az emlékezetes napok közé került, 17-ét tavaly kineveztem a "visszakaptam az emberekbe vetett hitet" napnak, 18. az a nap, amikor - szintén tavaly - pont került egy hosszú történet végére, 20-án lesz Balázs 10 éves, 24-re pedig mostantól nemcsak Gábor névnapja miatt fogunk emlékezni. Olyan "apró" nevezetességeket, mint Zoltán nap (a család fele Zoltán), Olivér szülinapja, anyukám névnapja már le sem írok. Zsúfolt hónap ez a március, na!

Nincsenek megjegyzések: