2012. január 26., csütörtök

Patt

Balázs ma elfelejtett logopédiára menni. Elindult az eggyel korábbi buszhoz, ahogy kell logopédia napokon, aztán szépen hazajött és felhívott, hogy hova dugtam az xbox távirányítójából az elemeket :-) Mikor visszakérdeztem fejhangon sipítva, hogy hát te nem logopédián vagy???!!! Akkor esett le neki.
Hiába kérem, nem kapcsolja be a telefonját, így nem tudom elérni.
A napközis tanító néni csak addig látja, míg elindul, hogy utána hova megy, azt nyilván nem tudja.
Nem tudok ott lenni vele, ha tudnék, lennék, de nem tudok és - bocs, de - talán nem is akarok. Ez a mai egy akkora nagy elbambulás volt, nem is értem. Lehet, hogy a napkitörés az ő navigációs rendszerét is megzavarta?? :-))

7 megjegyzés:

Móni írta...

Ilyen elbambulásokra szokta mondani Domi, hogy " nem tudom mi történt...én csak elgondolkodtam a fejemben" :)

Panni írta...

:-))))))))))))

zsuzsi írta...

ez aranyos :)
Dani egyszer a reggeli keszulodes kozepen eltunt, en azt hittem fogat mos es mehetunk, aztan a furdoszobaban talaltam ra, majdnem puceron, o eppen zuhanyzashoz keszulodott, amit mindig este szokott amugy. Teljesen elhulve kerdeztem, h mit csinal, mire a fejere csapott amolyan szorakozottprofesszorosan, h oh, silly me, aztan visszaoltozott es mehettunk :DDD

zsuzsi írta...

es hat ize, en siman mentem mar bankholidej napon dolgozni, fura volt h nincs forgalom, de inkabb csak orultem, a zart kerites elott esett le (nem tudom, hol volt a csalad) es siman mentem mar be regi munkahelyre az uj helyett, mar a kabatomat vettem, amikor az exkollegak kerdeztek, h meg mindig itt dolgozom, vagy csak visszajottem??? es persze sok aprobb, a megszokas nagy ur ;)

Panni írta...

Zsuzsi, most, hogy így belegondolok, én is vittem már Balázst suliba tanítás nélküli napon... Jólvan, megnyugodtam :-))

Südve írta...

Marcit visszaengedtem ma 3-ra a suliba, azt ígérték nekik, hogy meghozzák a sakk-érmeket. Ma jött életében először egyedül haza egyébként... Mondtam neki, h. siessen vissza. 4-re már elég ideges voltam (egy perc tőlünk a suli), mondtam az apjának, h. nézzen már be, mi van a gyerekkel...? Hát mi lenne, érmet ugyan nem kapta meg, de ottmaradt a nagyokkal sakkozni egy kicsit... :-O Azt hiszem, agyoncsapom.

Panni írta...

Südve, ez annyira Balázsra passzol :-))