2012. január 3., kedd

Kettecskén

Gábor ma hajnalban visszarepült oda, ahol a csapból is olvasztott Lindt csoki folyik, mi pedig kettecskén vagyunk Balázzsal. Ezt a hetet megette a fene, holnap megyek vele sebészhez, kinéz egy kis műtét, semmi komoly, de túl szeretnénk rajta esni még a költözés előtt. Ma én voltam orvosnál, mert 11 napja nem bírtam kimászni a "jelentéktelen kis pszichoszomatikus náthámból" (én becéztem így, mikor még jóban voltunk és azt hittem, hallgat a szép szóra). És hogy senki jóléte és jólléte ne árnyékolja be az idillt, Gábor is torokfájással távozott ma. Egyszóval kriplisedünk.
Közben a munka szalad, a háztartás szalad, a költözés vészesen közeleg és kezdek bepánikolni... Sokmindent kell még addig elintézni és most szét vagyok csúszva. Idő, az most nagyon kéne. Meg egy kis akaraterő. Vagy egy jó nagy seggberúgás :-))

Nincsenek megjegyzések: