2012. január 26., csütörtök

Fagyos mókus

Mentem hazafelé tegnap, már az utcánkban jártam, amikor - ahogy a számításaim alapján vártam is - elmentem Balázs mellett. Beálltam a következő kis utcába, hogy be tudjon szállni az autóba, de ő nem akart, ott társalgott velem lehúzott ablakon keresztül, mint aki épp csak útbaigazítást kér :-) Akkor mesélte el, hogy elindult ő akkor, amikor kellett, de nem volt kedve buszozni, ezért gyalogolt. Laza 2,5 km volt az út, degeszre tömött táskával és olyan hideg volt az arca és olyan fáradt volt, de azt mondta, nagyon jól esett a séta. Még ilyet! Én azt hittem, utál sétálni :-))

2 megjegyzés:

Dorci írta...

Szia Panni!
Látom, túlvagy a hullámvölgyön!:) Abszolút megértem a kifakadásodat és a közvetlenül utána jövő helyrebillenést. (Annyira ugyanígy történnek nálunk is a dolgok, csak persze engem Lilu már nem, ugyanakkor Csabi még nagyon is igénybe vesz.)

Voltunk a Fimotában!
László Zsuzsa nagyon-nagyon az én nyelvemen beszélt - és Zolién.:) Ittam a szavait, és jó érzés volt, hogy tényleg tudja, érzi, mi a problémánk, és olyan tanácsokat ad, amikkel valóban tudunk valamit kezdeni, és spec. az ilyen gyerekekre vonatkoznak.
Amúgy az elején kérdezte, hogyan találtunk rájuk Mondtam, hogy tul.képp tudtam róluk, de szerettem volna olyan szülőtől megerősítést, aki már járt itt, és ezért említettem neki a blogodat, és hogy ezért is döntöttünk végül mellettük, és nem egy esetlegesen közelebbi intézmény mellett. (Olyan jót nevetett, amikor mondtam, hogy Balázs és Panni. Tuti nem én vagyok az első, aki ezzel a szöveggel megy oda.:))))

Amúgy nagyjából annyi a helyzet, hogy most felvértezve a tanácsaival pórbálunk "jól" nevelni, közben töltögetjük a kérdőíveket és össze kell írnunk pár olyan konkrét helyzetet, amit nem tudunk megoldani. 2 hét múlva újra megyünk kettesben Zolival, majd kéőbb Csabival. Viszont ahogy megtudtuk Csabi még nagyon kicsi (4 lesz a nyáron) ezekhez a pontos vizsgálatokhoz, és hogy valóban FIMOTA-e, csak 5-6 éves korban tudják majd biztonsággal kideríteni. Azért persze megnézi őt Zsuzsa, de korrektül ezt is elmondta.
Nagyjából ennyi.

Köszönöm, még egyszer, hogy megerősítettél, hogy a FIMOTába menjünk. Hálás vagyok érte! Nagyon jó érzés volt ott lenni, és olyan biztonságban érzem most magam/magunkat...

Panni írta...

Dorci! Ennek nagyon örülök! Nekünk is nagyon bejött a Fimota, pont azok miatt, amiket Te is írtál. Nem tudom, mi lesz, amikor kint leszünk Svájcban, szerintem kisajátítok egy non-stop Fimotanácsadót :-))