2012. január 20., péntek

Aki hülye, haljon meg

Megyek Indiába. Jövő szombaton. Legalábbis én azt hittem. Miután a jegy kiállításával direkt megvártuk a határidőt, hogy biztos minden rendben legyen, most vettem észre, hogy igazából csak vasárnap megyek. Ez azért vicces, mert így hétfőn hajnali 5-kor érkezem, Immigration Office, poggyászok összeszedése, stb, nagyon optimistán számolva is 6 körül érek a szállodába, tehát lesz 2 órám "pihenni". Az már csak hab a tortán, hogy Londonban élő régi ismerőssel leszerveztem egy szombati kávézást a Heathrow-n... Mondjuk ha mérlegre teszem a megnyert egy teljes napot Balázzsal és az elveszített egy éjszakányi alvást, szerintem még mindig jól jártam.
De én nem vagyok figyelemzavaros, áááá, dehogy :-))

2 megjegyzés:

Südve írta...

És ki lesz Balázzsal addig, amíg te világjársz?

Panni írta...

Anyósom ideköltözik addig :-)