2011. december 6., kedd

Hosszú műszak

Ma van a bécsi kirándulás!
Napok óta készítgetem Balázst, magyarázom, hogy a kevés EUR nem jelent kevés pénzt, figyeljen majd oda erre, és készüljön fel, hogy hétfőn nagyon-nagyon korán ágyba dugom. Ő ezt egészen tegnap délutánig értette is, akkor viszont hirtelen egészen máshogy gondolta és esze ágában sem volt eltérni a megszokott napi rutintól (házi után játék). A szép szó nem használt, pontosabban lehetetlen volt elterelni a figyelmét, ezért se szó, se beszéd, kilőttem a tévét, amin xbox-ozott. Reméltem, hogy így majd tudunk értelmesen beszélni (máskor már többször sikerült), hát nem tudtunk lilult, üvöltött. Próbálkoztam még pár percig, aztán egyszerűen kikapcsoltam az xbox-ot is, de mivel a távirányítót nem akarta ideadni, a főkapcsolót használtam. Persze így elveszett egy csomó adat, pedig egész sokáig eljutott már (Lego - Karib tenger kalózai). Én komolyan azt gondolom, hogy mindent megpróbáltam és ez most nem egy olyan helyzet volt, ahol ő dönthet; el kell menni pihenni és kész. Ő viszont ezt tök másképp gondolta, úgyhogy vacsora közben elordítozgattunk néhány percet, addigra viszont úgy felhúzott, hogy amikor azt mondtam: Balázs, ha jót akarsz magadnak, most nem szólalsz meg, akkor nem tett rá egy lapáttal, hanem csöndben elment zuhanyozni. (Ez rá egyáltalán nem jellemző, vele az egyik leglátványosabb probléma az, hogy nem tudja, hol a határ, egyszerűen nem érzi, mikor nem kéne megszólalni. Mindig övé kell legyen az utolsó szó, mindig van egy de anya, még akkor is, amikor nekem már a füleimen süvít ki a gőz az idegtől.) Mire kijött a zuhany alól, teljesen aranyos lett, rajzolt nekem a tükörre kisfiút, aki virágot hoz :-)), gyorsan megmosta a fogát és elment aludni. Azért az ágyban még alkudozott egy sort; miután félig sírva megkérdezte, hogy mi lesz, ha mindketten elalszunk és lekési a buszt, felvetette, hogy akkor ő most játszana még egy kicsit a földön. Végül valamennyit felfogott az alvás mennyisége és a másnapi elalvás közti összefüggésből és végre csöndben maradt. Volt még pár csörténk, hol szomjas volt, hol engem szeretett nagyon, hol nem tudott aludni, időközben a folyosón megtalálta a Mikulás ajándékát is, egy újabb mérges madarat és egy Lego mini figurát, aztán végre tényleg elaludt.
Ma 3:30-kor keltem, két kávézás, szendvics, tea (kétfelé, egy adag langyos reggelre és a kulacsba, egy adag forró a termoszba), ebéd elkészítése, költőpénz szétrakosgatása zsebekbe, sms Balázs telefonjára, hogy mit hol talál, hopp, mire körülnéztem, már 4:30 volt, ébresztettem is a fiatalságot. Nagyon finom gyümölcsteát kaptam tegnap a boltban, igazi forró gyümölcslé, vagyis Balázsnak visszahűtve langyosra, cukor nélkül is élvezhető, na ezzel ébresztettem és nagyon ügyes voltam, mert félálomban betolt egy bögrényit és úgy ízlett neki, hogy hajlandó volt lejönni a folytatásért. Gyors átöltözés, mosakodás és rohanás a buszhoz. Minden rendben volt, felszállt, leült és onnantól én már nem léteztem. Azért még 15 percet fagyoskodtam kint, míg elindult a busz, gondoltam, hátha kinéz az ablakon és akkor nehogymár ne legyek ott, hát tojt rám nagyívben :-))
A félig-meddig szabadnapnak hála, ügyesen teleszerveztem a délutánomat, nagyon jó lesz nekem!

Nincsenek megjegyzések: