2011. december 12., hétfő

Higgadt

Nem mondanám, hogy sikerült mára lehiggadnom, de visszaolvasva látom, hogy a tegnapi poszt elég hiányos lett. Kimaradt belőle az előző két nap masszív alkudozása és sok-sok csatája, az értelmetlen dührohamok, a szétesések...
Egyetlen közös tévés program a szombat esti X-Faktor, nasival, későn fekvéssel; szombat este, 3 perccel a műsor kezdete előtt egyetlen dolog volt hátra Balázsnak: a szennyesek kidobása. Ő viszont nem akarta felvinni, hiába mondtam, hogy addig nem kapcsolom be a tévét. Sikerült egy akkora dührohamot előadnia, hogy kishíján bukta az egész estét, és persze én voltam a hibás.
Tegnap délelőtt azon kattant be, hogy először megkértem, aztán negyedszerre már csúnyán rászóltam, hogy ne úgy bújjon a magasszárú cipőjébe, hogy letapossa a kérgét, csak mert lusta kivenni a kezét a zsebéből.
Ebéd közben felállt, hogy elmenjen vizet inni, megállt a hűtő előtt és elkezdte számolni a hűtőmágneseket. Mikor pár perc után rászóltam, fogalma nem volt, hogy hova indult, visszaült enni.

Megígéri (kérés nélkül), hogy segít, amikor meg számítok rá és úgy tervezek, hogy ezt ő megcsinálja, visszalép. Magyarul minden szavát hazugságnak kell tekintenem, ha nem akarom megnehezíteni a saját dolgomat. Ez viszont nem építi az ő önbizalmát.

Nincsenek megjegyzések: