2011. december 15., csütörtök

Fimota csimota

Tegnap volt az utolsó foglalkozás a Fimotában, jövő szerdán szülői, nagyon kíváncsi vagyok! Mikor mentem a suliba (ilyenkor tanulási időben kell eljönnie, 3-kor), szokás szerint bekopogtam, benyitottam, beköszöntem, elkaptam Balázs tekintetét és kimentem. Ő viszont utánam szaladt, hogy anya, figyelj, van még egy pár mondat, amit le kell másolnom és akkor úgy megyek el, hogy minden házim kész van, légyszíves, anya! Hát mit lehet erre mondani? :-))
Később az autóban látszólag mellékesen rákérdeztem:
- Mostanában vetted be a délutáni gyógyszert (Ritalin)?
- Igen... De anya, az antibiotikumot nem találtam!
- Nem bizony, mert abból reggel bevetted az utolsót, azt már nem kell szedned.
- De anya, másik gyógyszert nem kaptam.
- Dehát most mondtad, hogy kaptál és nemrég vetted be. Kérdeztem és azt mondtad, hogy igen.
- Ja, nem.

Két napja mint akit kicseréltek (vagy visszacseréltek), kezelhető, aranyos. Tény, hogy most én is nyugodtabb vagyok, hogy sikerült vállalható jelmezt varázsolnom a ma esti előadásra, amiről természetesen jön majd a beszámoló :-))

Nincsenek megjegyzések: