2011. november 15., kedd

Tűzkeresztség

Legyen nyoma itt is: nagyon jól sikerült a tegnapi hazajövetel! Balázs nagyon aggódott, reggel le akarta fújni az egészet, de mondtam, hogy sajnos már késő, már nem tudom megoldani, egyedül kell hazajönnie, de ha nagyon nem tetszik, megbeszélhetem a szomszéddal, hogy a jövőben hozza haza mégis. Jó, beszéljem meg.
Ehhez képest 10 cm-rel a föld felett járt egész délután-este, úgy örült és dehogy akar ő mással jönni, hát ez tök buli volt (sic!).
Mondjuk erősen könnyített volt a tegnapi nap, egyrészt én már gyakorlatilag Balázs előtt itthon voltam, így nem nagyon kellett itthon egyedül csinálnia semmit, másrészt minden házija készen volt, nem kellett itthon pótolni. Egy olyan napra még kíváncsi leszek, amikor hazajön egy halom házival és én tényleg csak időben tudok hazaérni... Gondolom, ilyen is lesz nemsokára.

4 megjegyzés:

á írta...

gratulálok :D ügyes fiú.
attól tartok nálunk erre még jócskán várni kell...

Panni írta...

Köszönöm az "érintett" nevében is :-))
Messze laktok a sulitól?

á írta...

hátja, gyalog 50 perc és egyedül életveszély, bringával - így járunk - 20 perc és egyedül életveszély, busz nincs :D szóval egy darabig még kísérgetjük meg elmegyünk érte.

Panni írta...

Hááát, ez így tényleg nem tűnik egyszerűnek...