2011. november 28., hétfő

Riadalom

...volt pénteken. Merthogy megszólalt a riasztó. Először azt hittem, valamit félrenyomott szegény, belőle nem lehetett érdemi információt kiszedni, csak annyit, hogy anyaaa, megszólalt a riasztó, nagyon félek, gyere haza gyorsan, nem merek odamenni, ahanyahaaaa!... Hívtam Gábort, hogy adja meg a távfelügyelet számát, mert valamiért nem hívtak fel, erre kibökte, hogy persze, mert őt már hívták és beszélt velük. Egyébként a 4. zónából jött a riasztás. Mondok, az nem lehet, nyitásra kellett, hogy riasszon, helytelen kód miatt. Nem, a 4. zóna volt. Hülye béna távfelügyelet, hülye béna riasztó, szar az egész.
Később visszahívtam Balázst, hogy sikerült-e megnyugodnia, hát nem sikerült neki, még mindig sírdogált és kint fagyoskodott a kertben, nem mert visszamenni a házba. Kérdeztem, hogy mégis mi történt. Kiriasztott ő jól, csak utána véletlenül megnyomott valamit, amitől a memory villogni kezdett, ő megijedt és beütötte mégegyszer a kódot, amivel ügyesen magára élesítette a rendszert. Akkor mégsem hülye béna sem a riasztó, sem a távfelügyelet. Kértem, hogy legyen nagyon bátor és menjen vissza, csak a kódot kell beütnie, nem lesz semmi baj. 10 perc rábeszélés után hallottam, hogy ott áll az ajtó előtt és nagyokat fújtat és mondogatja, hogy oké, bátorság, csak a kód és enter, bátorság-bátorság... Aztán sírva fakadt: anya, ne haragudj, de nem merem! Háhá, most legalább átérzi, milyen nekem a kámikáze csúszda tetején :-))
Végül jött a szomszéd, kértem, hogy adja oda neki a telefont, ő beütötte a kódot és Balázs végre bemehetett a házba. Felhívott bentről, hogy azért siessek, mert még mindig nagyon fél, és addig ugye nem baj, ha bekapcsolja az xbox-ot, megbeszéltük, hogy persze, hogy nem baj. A boltból felhívtam, hogy vettem valamit a nagy ijedségre, erre megint sírva fakadt, hogy köszöni szépen és muszáj bevallania, hogy ne érjen váratlanul, hogy annyira nagyon félt, hogy magához vett egy doboz Nesquik kakaót és most jobb egy kicsit.

Természetesen ma nem akar egyedül hazamenni, pedig nagyon sokszor végigjátszottuk, hogy mi történt és mit kell ilyenkor csinálni. De ugye muszáj frissiben visszaszállni a lóra, szóval ebből nem fogok engedni, ezt muszáj lesz legyőznie szegénynek.

3 megjegyzés:

zso írta...

ez kemény lehetett :-(

Südve írta...

Szegény Balázs. :-( Azóta kiheverte?

Panni írta...

Nem sikerült neki teljesen, csomót kérdezget azóta is, nem lehet-e, hogy ezért meg ezért szólalt meg. De talán megértette, hogy ez nem a világ vége és mit kell csinálni legközelebb. Azért még be van szarva, amikor nyitja a házat...