2011. november 17., csütörtök

Jól időzített kiborulás

Balázzsal tegnap nagyon összevesztünk. De úgy igazán. A Fimota előtt csúcsosodott ki a dolog, úgyhogy szegény sokáig be sem mert menni, kint sírdogált Nagyon haragudott rám, ezért nem engedte, hogy megvigasztaljam, csak állt ott összeszorított szájjal, mindenkinek háttal és magában rágódott. Én meg magamban. Aztán még mielőtt a foglalkozás elkezdődött volna, megenyhült és a combomra telepedett, persze nekem háttal, de legalább a hátát simizhettem és ez jó volt. Mire behívták őket, már minden rendben volt. Bent kérdezgették Svájcról és ő elég szűkre vette a beszámolót.
Miután végeztünk, elmentünk a Hervisbe nem túl meleg cipőért. Szerencsénk volt, mert kivételesen egészen apró férfiméretek is voltak, pl nagyon jó kosárlabdacipő már 39-estől volt. Ott ért a sokk, hogy sportcipőből már 40-es méret kell neki. Agyam elszáll, komolyan. Nincs még 10 éves!!! Na mindegy, nem ezt akartam írni, hanem azt, hogy levette a cipőjét és megláttam a zokniját, ami reggel még drapp volt. A lábujj-része szén-fekete volt. Arra, hogy mi történt, elég homályos választ adott, a lényeg, hogy tökjó barlangot ástak a patakhoz, de sajnos egy picit belefolyt a víz a cipőjébe.

Nincsenek megjegyzések: