2011. november 11., péntek

Going crazy

Kész, agyamra ment az egyedüllét, mostmár biztos.
Tegnap tettem-vettem Balázs táskájában, mikor feltűnt, hogy nem találom a szemüvegét. Az összes oldalzsebet felforgattam, szemüveg sehol. Bakker, egy tök drága szemüveg, hova lett?? Balázs nem tudja, arra sem emlékszik, mikor volt rajta utoljára. Ezen kár idegeskedni, mert attól, hogy ő nem emlékszik rá, lehetett tegnap is. Hívtam Gábort, emlékszik-e rá, hogy mielőtt kiment, mikor látta utoljára a szemcsit. Hááát, nem emlékszik, de valamikor még biztos megvolt. Oké, sms Zs néninek és E néninek, SOS, eltűnt a szemüveg, múltkor is a tanáriban hányódott hetekig, mire megtalálták, az üzenet mondanivalója kb az volt, hogy ne is tagadják, hogy ők hányták el. A nagy keresgélésben a diákigazolvány is a kezembe akadt, benne júniusi bérletszelvénnyel. Na, második sms, mi az, hogy Balázs nem kap bérletszelvényt, hát jövő héttől egyedül jár haza, most így mi lesz??
A szemüveget Balázs megtalálta a táskája alján, a könyvek alatt, bérletszelvényt pedig azért nem kap idén, mert májusban nem igényeltük meg, de Zs néni utánajárt nekünk, így pótlólag mégis kapunk. Hát normális vagyok én??!!

Nincsenek megjegyzések: