2011. október 21., péntek

Már csak 5 nap!

Bizony-bizony, 5 nap múlva indulunk Svájcba és Gábor már haza sem jön, csak majd Karácsony előtt!
A hét félig-meddig már az előkészületek jegyében telt; kedden találkoztam Balázs pszichiáterével, megbeszéltük az átállást retard tablettára. Először a mostani 10 mg-os tabletta mellé fog bevenni egy felet dél körül, aztán ezt a felet is felemeljük egy egészre és ha ez szépen beállt, akkor tudunk áttérni a retartdra.
Az emelés oka az, hogy retardból 20 mg a minimum, most viszont 10 mg-ot szed Balázs. Szükség is lesz a nagyobb adagra, egyrészt mert hosszútávon az a cél, hogy kint Svájcban már stabilan a retardot szedje, másrészt szegény a délutáni fejlesztéseken már teljesen ki van purcanva és a logopédia nagy része alkudozással megy el.
Szerdán apás program volt, bár nem így terveztük. Úgy volt, hogy együtt visszük el a Fimotába a szociális tréning foglalkozásra, csak én közben főztem egy kagylós-tejszínes tésztát és ezzel intéztem magamnak egy agonizálós délutánt.
Tegnap este Gábor már búcsúivászatra ment a kollégáival, én pedig szorgosan sütöttem a sajttortát, amit ma felfalnak a dolgozóban, mert szegényt folyton gyötrik, hogy mikor sütök már nekik. El is aludtam ma úgy, mint talán még soha. Ma este is búcsúztatni fogják, de mostmár nem a munkából, hanem az országból. És a holnap-holnapután is így fog zajlani.
Hogy mikor áll neki csomagolni, azt nem tudom, de őt ismerve, nem fogja elsietni :-)

2 megjegyzés:

á írta...

juj. de izgi :)

a Ritalinnál ez bevett protokoll?? nem bánnám, ha nem kellene a suliban a déli adaggal sz@rozni. sokszor elfelejti a tanár - a gyerkőc pláne - meg annyira nem vagyok boldog a tudattól, hogy az iskolában van mindig egy heti adag.

meg ne szedjen már a többi gyerek szeme láttára gyógyszert, nem?

Panni írta...

Teljesen igazad van! Ha megvan a napi 20 mg, akkor a retard az ideális választás, pont az általad leírtak miatt.