2011. október 17., hétfő

Hétvégi pörgés

Nem telt rosszul, sem unalmasan ez a hétvége!
Szombat délelőtt téliesítettük a kertet, elmentünk ebédelni a kedvenc helyünkre, ahol Balázs már szinte az ajtóból mondta, hogy rántottcsirkemell-házihasábkrumpli-kecsap, ebéd után pedig két mignon-t kért, hogy az egyiket megoszthassa Marcival. Merthogy délután átjöttek Südvéék. A két hiperaktív kölök egész visszafogott volt, Balázs is csak a vége felé kattant be, de szerintem csak a féltékenységtől. Ugyanis Sára elég sok időt töltött az ölemben és többször is láttam, hogy Balázs oda-odasandít. Végül úgy kezelte le a szokatlan helyzetet, hogy Marci lelkét kiszekálta; minden hülyeségért rászólt: ne játsszon a pörgettyűvel a kövön, mert elpattan a kő, ne rúgdossa össze a falat (a zoknija ért hozzá a falhoz), sőt, egy ponton lila fejjel odakiabált nekem: anya, hol találok rongyot, lemosom a falat, mert tiszta kosz lett! Lesült a bőr a pofámról, komolyan. Megkértem, ha már úgyis a kezében van a rongy, akkor ne a holt tiszta falat mossa, amihez Marci hozzáért, hanem a holt mocskosat, amit naponta hatszor tapogat végig koszos kézzel, csak úgy. Szó se róla, majdnem teljesen tisztára törölte azt is. Csak remélni tudom, hogy Marcit nem bántotta meg nagyon, bár látszólag azért elég jól mulattak.
A vasárnap is szaladós volt, Balázs úgy gondolta, hogy az összegyűjtött pénzén egy hex bug nano-t vesz, ami ér kb 230 Forintot, ehhez képest több mint tízszeresébe kerül, viszont állati aranyos kis kütyü, egész este azzal játszottunk :-) Persze a játék beszerzését megelőzte egyórányi alkudozás, hiszti, sírás, de végül csak dűlőre jutottunk. A cipőboltban sikeresen felhúztam magam a vevők hülyének nézésén, így aztán lett még egy körünk, de a végén én győztem :-))
Az meg, hogy ma reggel végre láthattam a Fimota táborban készült képeket és videokat, teljesen helyre pakolta a napomat, sőt, talán az egész hetemet!

Svájcra készülünk ezerrel, azért is írok ritkán.

2 megjegyzés:

sudve írta...

Panni, Marci abszolút nem vette fel a "szekálást", tényleg. Én meg totál megértem Balázst, rászabadítottunk egy ilyen ugri-bugri kisfickót, aki még csak nem is látott olyan játékot, nemhogy játszani tudjon vele, meg egy mimóza "kisbabát", aki egy lepkefingtól is elsírja magát, szóval jogosan érezte Balázs birtokháborításnak a dolgot. :-)

Panni írta...

Südve, örülök, h ezt írod, megnyugodtam :-)) Elég taplón viselkedett Balázs a végén...