2011. október 6., csütörtök

Gondol

Sokat gondolkoztam a kommenteken és e-maileken és arra jutottam, hogy talán tényleg a visszaköpködés hatását keltheti a levél, ezért úgy döntöttem, hogy első körben időpontot kérünk az iskola igazgatójától (nem az alsós helyettesektől, hanem az ő főnöküktől) és elmondjuk neki mindazt, ami a levélben van. Az ő reakciójától függően döntjük el, hogy lépünk-e még feljebb.
Akármilyen szemetek voltak, az iskola megérdemel ennyit. Hogy élnek-e a lehetőséggel, az már csak az intelligenciájukon múlik.

7 megjegyzés:

zsuzsi írta...

??? azt lattam, h nincsenek kommentek azon a poszton, de h visszakopkodes???

A) a gyerekeddel vegig nem voltak korrektek
B) ezt te sokaig lenyelted (es nem megyek bele, h sztem nem kellett volna, kulonosen azert, mert en is minden lenyeltem es meg fizettem is erte)
C) az iskola kijelentette, h nem ker a gyerekedbol, nemmellesleg ezt a leheto leginkorrektebb modon, az iskolaev indulasa UTAN kozolte, kedvesen felajanlva a kisegitot az epertelmu gyerekednek (wtf a kisegito egyebkent is, hol van az europai norma meg az integracio???)
D) te ebbol a sok sebbol verzo tortenetbol vegrevalahara UGYET szeretnel csinalni, mert az, egy igen fontos es jellemzo UGY, talan nem a magad hasznara, de legalabb masokkal ne csinalhassak ezt vagy mas szemetseget meg

osszefoglalva, nemhogy visszakopkodes, sztem kifejezett jofejseg, h tudvan h januartol mar nem biztosan nem lesz szukseg rajuk, meg hajlando vagy ezzel is foglalkozni, tuti sokan leszarnak mar, orulnenek, h vege es megszabadultak

amugy MIROL fogsz meg veluk beszelni, mikozben mindenrol tudnak? minden egyes lepesnel ott voltak, nem fogsz nekik semmi ujdonsagot elarulni, max annyit, h a korabban is kifejezett ertetlensegedet, elegedetlensegedet az ombucman ele tarod

kar h levetted a kommenteket

Panni írta...

A kommentek nem véglegesen lettek leszedve, visszaállíthatók! :-)
Nem voltak durvák, de egyértelműen az jött ki belőlük, hogy jól megmondom a magamét búcsúzóul. Pedig tényleg nem ez a cél! Semmiképp nem szeretnék támadási felületet nyitni számukra, ezért láttam jobbnak leszedni a kommenteket. remélem, ezen senki nem sértődik meg, nem az volt a szándékom, csak magunkat szeretném védeni.

Az igazgatóval azért beszélünk, hogy látsszon, még mindig nyitottak vagyunk a "békés" elválásra. Nem írok le többet, mert úgyis tudjátok :-)

sudve írta...

Pedig pont azt akartam írni, hogy nagyon is érdemes lenne ezt az ügyet végig vinni, még akkor is, ha Balázst már nem érinti majd. Hogy legközelebb ne tudjanak megvezetni mást, hogy legalább ne szívjon több család ezzel.

Panni írta...

Südve, így van és pont ez a célunk vele, hogy mást ne merjenek megfenyegetni.

Móni írta...

Persze még akkor is csak egy iskola a sokból, ha sikerül valamit tenni! Én gyáván elkullogtam harc nélkül, és most csendben nyelek a sokadik suliban. Kiváncsi volnék mit tudna elérni az ombucman, de értem azt is ha másképp döntesz.

á írta...

én meg azt hittem megint e netem sz@rakodik, h nem látom a kommenteket:)
nekem nem lenne ennyi önuralmam, kapásból mentem volna a postára, de meg tudlak érteni téged is.

viszont nagyon nem tűnt visszaköpködésnek. őszinte, korrekt, nagyon összeszedett levél. aki ezt állítja az szerintem nem olvasta végig a blogodat.

Gabi, Berlin írta...

Én nem finomkodnék... Elküldeném, mint a huzat (A levelet nem láttam egyébként, hol lehet olvasni?).