2011. október 11., kedd

Fekete-fehér

Ilyenkor kétlem, hogy "csak" szimpla beszédészlelési problémája van... E néni azt mondta, hogy menni kell logopédiára, ezért a matek házit este fejezze be, így természetesen nem volt hajlandó fél6-kor nekiállni. Próbáltam én megmagyarázni, hogy E néni nem úgy gondolta, de ő ragaszkodott hozzá, hogy az este az este és ő szót akar fogadni E néninek.
Megbeszéltük, hogy 7-kor nekiállunk, de addigra már teljesen be volt pörögve, üvöltött, nem bírt lenyugodni, potyogtak a könnyei. Mikor Gábor hazajött, azt mondta neki, hogy felpofoztam. Hamar rájött, hogy ezzel nagyon-nagyon túllőtt a célon. Sírva magyarázta, hogy azért monda ezt, mert azt akarta, hogy Gábor leszidjon engem. Kis mókus...
Nem sikerült befejezni a matek házit, nagyon fáradt volt, holnap hajnalban folytatjuk.

2 megjegyzés:

zsuzsi írta...

Ez nem szimpla beszedeszlelesi problema, es E neni igazan megprobalhatna PONTOSAN fogalmazni. "Otthon", "iskola utan", "miutan hazaert", ezek mind megfeleltek volna. Este??? Az mit jelent konkretan? Mint ahogy valoszinuleg a "mindjart", "varj egy percet" (ilyenkor Dani elkezdett egyesevel szamolni, volt h a kocsiban siman kiszamolta a 15 percet masodpercenkent es jajj volt nekunk, ha 16 lett belole...) sem jelentenek neki sokat...

A hazudozni keptelenseg es eleg tipikus, bar teny, h legalabb valami hasznunk van a zizisegebol :DDD

Panni írta...

Nem tudom ezért E nénit hibáztatni, valószínűleg alábecsüli a problémát, amire meg is van minden oka, mert a következményeket, a végkifejletet nem látja, én pedig nem találkozom vele, mert fél5-től már ügyelet van.
Sokszor mi is a saját csapdánkba futunk, pedig csak egy gyerekre kell odafigyelnünk, akinek a hiányosságaival teljesen tisztában vagyunk.
Igen, ez az egy perc vs 5 perc is olyan jellemző, a hazudozni képtelenségről nem tudtam, de akkor megint valami, amiért érdemes volt ma felkelni :-))