2011. szeptember 16., péntek

Titokzatos

Nem akarok én itt titokzatoskodni, de csak annyit írhatok, hogy szuper befejezése ez egy ultraf*s hétnek. A dolgok okkal történnek és amikor már térdig süllyedünk az önsajnálatban, jön valami, ami nemhogy kihúz, de az egekig repít.
Utálom a rejtjeles dumát, talán mert én sem mindig értem a mögöttes tartalmakat, és többre is becsülöm az egyenes beszédet. De olyan nagyon sokan álltatok mellettem az elmúlt években is, ráadásul az elmúlt 3 napban új, eddig ismeretlen emberek kerestek meg segítő szándékkal, hogy úgy érzem, muszáj leírnom azt, amit leírhatok: sínen vannak a dolgok :-)

2 megjegyzés:

á írta...

Jupijééééééééééééééé.

Bár mérhetetlen kíváncsiságom miatt mindig is utáltam a titkokat, de most még ez sem érdekel.

sudve írta...

Drukkok, drukkok. És ha publikus lesz, légyszi oszd meg. :-)