2011. szeptember 20., kedd

Szülői

A tegnapi szülői után volt alkalmam elmondani Zs néninek, hogy mik a fejlemények, egy füst alatt tartottunk egy rövid (hosszú) véleménycserét. Nem nagyon csomagoltam be a mondanivalómat, a tanári kar nagy részét a b@szatlan p|csa jelzővel illettem és szerintem nem ez volt a legcsúnyább szavam tegnap este. Kicsit most jobb.
Az örüléseket köszönjük szépen, nagyon jól esnek, és azt hiszem, az adott pillanatban (iskola, gazdaság, politika) ez a legeslegjobb, ami történhetett velünk.

7 megjegyzés:

sudve írta...

El kell mondjam, hogy egy kicsit irigyellek ám. Már én is többször javasoltam a zuramnak, hogy nézzen körbe valami jó kis külföldi munka után cégen belül, mert nem sokat gondolkodnék. Az egyetlen (na jó, kettő) feltételem egy normális kórház és fejlesztés a kicsinek, jó suli a nagynak.

zsuzsi írta...

"b@szatlan p|csa "???
wow, lettem volna legy a falon szivesen :DDD

sudve írta...

ja igen, és akkor Balázs már nem is megy addig suliba? Csak a b...tlan ...csák miatt kérdezem. :-)

Panni írta...

Südve :-)) Hát kalandra fel, ennél csak jobb helyet találtok, akármerre indultok! Még 2 hónapig jár ide Balázs és próbálja csak meg valamelyik b.szatlan bántani!

á írta...

:)))))

nálunk is van 1-2 BP. már csak rövidíteni merek :)

úgy néz ki mi mind egy rugóra járunk, én csak arra várok (na jó, csak majdnem), hogy kirúgjanak kifizessék a jussomat és nyomulhassunk Ausztriába.

nektek minden jót és ha kell erősítés, akkor szólj, de ha van egy kis eszük - remélhetőleg van - akkor most már békén hagynak benneteket.

Timszike írta...

En Svajcban elek szivesen segitrk ha kerdesed van!

Panni írta...

Á, köszi :-)

Timszike, nagyon köszi, tuti, hogy lesz kérdésem, egy csomó! :-))
És micsoda meglepetés, egy kedves sorstárs küldött e-mailt, hogy ők is most költöznek ki Svájcba, méghozzá a közelünkbe! :-D