2011. szeptember 21., szerda

Pörgős nap

Tegnapelőtt a szülőin félfüllel hallottam, hogy németből a családtagok neveit kell összegyűjteni, ez a házi. Otthon megkérdeztem Balázst, kész van-e, erre a homlokára csapott, jaj, nincs, gyorsan csináljuk meg. És a szótár füzetből is kéne tanulni, mert az A-val nem feleltek, holnap (kedden) pótolniuk kell. Párszor átvettük, hogy hívnak, hány éves vagy, honnan jöttél, hol laksz, aztán tegnap reggel Gáborral még egyszer átnézték, így a gyógyszert el is felejtették bevenni. Ehhez képest Balázs akkora ötösre felelt, hogy kilógott az ellenőrzőből :-) Most csak ötösei vannak (2 db) :-D
1-re mentem érte, utána rohantunk fel Pestre a pszichiáterhez, aki felírta az újabb adag gyógyszert és próbált pár szót kicsikarni Balázsból, nem sok sikerrel. Estére volt időpontom Zsuzsa nénihez, amíg én tőle gyűjtöttem be a hasznos pszichológiai tanácsokat, addig a fiúk beültek egy fodrászhoz és Balázs rájött, hogy a fejmasszázs jó dolog :-) (A Zsuzsa nénitől hallottakról majd később írok, sok jó dolgot mondott.)
A nap fénypontja mindenképpen a német ötös volt, amiért olyan nagyon büszkék vagyunk rá, agyon dicsértük és ő is belátta, hogy alig kellett foglalkozni a tananyaggal.

Nincsenek megjegyzések: