2011. szeptember 12., hétfő

Halló, itt a diktátor beszél!

Egy élmény Balázzsal telefonon beszélni. Aki látta Ford Fairlane kalandjait, annak elég, ha annyit írok, sajtreszelő. Kezdjük ott, hogy múlt csütörtökig nem volt hajlandó telefonon beszélni velem. Nem volt ennek különösebb oka, csak éppen Legozott vagy Gazdálkodj okosan-t játszott Mamával. Engem meg közben evett a fene.
Csütörtök este aztán kegyeskedett a telefonhoz fáradni és egy nagyon-nagyon jót beszélgettünk. Amikor le akartam tenni, azt mondta: anya, ne tedd már le, olyan jó érzés veled beszélgetni! Péntek reggel az én hangomra ébredt, szokásához híven nagyon jóízűeket szusszantott és nyekergett a telefonba. Aztán péntek délután beindult a követelőzés:
"Anya, arra gondoltam, hogy a Müllerben lehet kapni monster truck-ot, amikor megérkezel, ne is gyere haza, hanem menjél oda és vegyél nekem. Kettőt, ha lehet."
"Anya, sikerült már Fiat Puntot találnod nekem? De anya, nem baj, ha nem Punto, csak Fiat legyen! Az Uno is jó és az új 500-as is. Seicento, az mi? Na jó, lehet Seicento is. De azért ha lehet, inkább Punto legyen!"
"Anya, apával van egy kis gond... Hiába mondom neki, hogy csináljunk csokiszökőkutat fehér és barna csokiból, ő nem akarja! Most akkor én erre mondhatnám, hogy ez olyan, mintha megvennénk egy drága játékot és hagynánk megpenészedni (elég ritkán használjuk a csokiszökőkutat, 1 kg csokinak nekiállni azért nem egy átlagos vasárnap délutáni móka)! Anya, légyszíves csinálj apával valamit, beszélj vele, vagy nem tudom! Mi??? De miért csak akkor, amikor hazajössz? Persze, amikor te itt vagy, akkor mindent, nekem meg semmit??? Ennyire szerettek engem???" (Itt már zokogott.)
"Anya, miért kell neked mindig 2 hétre utaznod, 2 hét az nagyon sok!!! De anya, Indiába maximum 1 hétre mész. Ezt nem kérdezem, hanem mondom."

4 megjegyzés:

sudve írta...

Lelki ikrek, régóta mondom...

Panni írta...

Össze kéne már engedni őket :-)))

sudve írta...

Szerzünk bébiszittyókat, mi meg elmegyünk valahová kávézni / koktélozni. Na?

Panni írta...

Deal! :-))