2011. szeptember 13., kedd

Gyógyszer

Augusztusban a Fimota pszichiátere azt javasolta, hogy az iskola első 1-2 hetében Balázs ne szedjen gyógyszert; egyrészt még tart a nyári kipihentség, lendület, másrészt lássuk meg, hogy megy neki a suli. Ez duplán jó így, mert a suli 2-3. hetét én külföldön töltöm, van még 6 szem Ritalin, így ma elkezdte Balázs szedni és jövő héten kényelmesen ki tudjuk váltani a következő levéllel. Ami info hozzám eljut, az alapján most nincs gond a suliban, már a baglyot is megkapta kétszer vagy háromszor.
Ma az igazgató felhívta Gábort, hogy holnap reggel beszélni szeretne vele, mert van egy új fejlesztési lehetőség Balázs számára. Tudom, hogy én vagyok a rohadék, de én a következő két dolog valamelyikére számítok:
a, ki akarják csapni Balázst - valószínűtlen, mert azt már tavaly évvégén említették volna
b, van valami támogatás kilátásban, csak kellő számú SNI gyereket kell hozzá felmutatni
Holnap reggel megtudom... És persze Ti is!

4 megjegyzés:

Annus írta...

a/ biztosan nem
b/ ki foglalkozik vele, hogy miért csinálja a suli, csak CSINÁLJA!

Panni írta...

Pont erre jutottunk mi is Gáborral ma reggel :-))
Most kezdődik a megbeszélés, nagyon kíváncsi vagyok!

Panni írta...

a,

Annus írta...

Ráadásul szemét módon:(